بی کیفیت ترین پراید را بشناسید

بی کیفیت ترین های 95
طبق گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، به طور کلی خانواده پراید، تیبا و ساینا تنها به یک ستاره کیفی در خرداد ماه سال جاری تولید شده اند و به عنوان بی کیفیت ترین خودروهای بازار ایران شناخته می شود.
به عبارت ساده اگر این ارزیابی کیفی توسط موسسه نظارت بر هتل ها داده می شد، پراید و تیبا و ساینا در حد یک مسافرخانه هم نیستند! ولی به هر حال این سه خودرو به عنوان ارزانترین محصولات تولید داخل در بازار کشور شناخته می شود که قیمتی کمتر از ۳۰ میلیون تومان را دارند. لذا بدیهی است که استقبال از آن ها در سطح جامعه با توجه به وضعیت اقتصادی عموم جامعه، بیشتر از بسیاری از خودروهای دیگر باشد. ولی اگر قصد خرید پراید صفر کیلومتر را دارید، شاید بد نباشد تا با کیفیت ترین و بی کیفیت ترین آن را بشناسید.
طبق گزارش مرکز ISQI، با کیفیت ترین پراید مدل ۱۱۱ است که در سایپا کاشان تولید می شود. بعد از آن مدل ۱۳۱ و ۱۳۲ سایپا تهران قرار دارد. ولی بی کیفیت ترین پراید تولید داخل از خط تولید پارس خودرو بیرون می آید که از نسخه ۱۳۱ است. حال جالب است بدانید که در این اوضاع بی کیفیتی، ساینا و تیبا از نظر کیفی به مراتب بهتر از ام وی ام ۱۱۰ اس ظاهر شده اند.
گروه مستند اسب بخار

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.