تفهیم اشتباه در خصوص النترا 2016

تفهیم اشتباه در خصوص النترا 2016
اگر به آگهی های فروش هیوندای النترا مراجعه کنید، به این نکته بر می خورید که برخی آگهی ها، خودرو را با عنوان فیس لیفت معرفی می کنند. بگذریم از آن دسته که اعتقاد دارند، برخی النتراهای ۲۰۱۶ نیو فیس است! این دسته آگهی ها بدین خاطر با این لفظ نوشته می شوند که نمونه هایی به کشور وارد شده که فرمی جدید در سپر و بدنه دارند. همچنین در برخی مدل ها رکاب اسپرت هم دیده می شود.
تفهیم اشتباه در خصوص النترا 2016
برای همین خریداران این شکل ظاهری را خلاقیت طراحان هیوندای برای سال ۲۰۱۶ میلادی می دانند. حال بهتر است بدانید که فرم سپر و رکاب تنها یک کیت به اصطلاح After market یا همان نصب بعد از تحویل خودرو است و با نام تجاری TUIX Edition معروف است و از سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه شده است. پس با خودرویی خاص با تغییرات جدید طرف نیستیم. بلکه همان طرحی که دو سال پیش در برخی بازارهای جهانی طرفدار داشته است، به تازگی با نام ۲۰۱۶ به بازار ایران آمده که باعث شگفت زدگی برخی خریداران می شود.
تفهیم اشتباه در خصوص النترا 2016
نکته اصلی این است که این تغییرات تنها در بدنه اتخاذ شده و در نمونه هایی شاهد این مسئله هستیم که کیت ذکر شده، با تمام وسایل از جمله ضربه گیر روی درب ها نصب نشده است و تنها بخشی از آن در خودرو دیده می شود. جالب است در برخی معاملات قیمت نسخه بدون کیت با امکانات سطح فول، ۱۲۲ میلیون تومان لحاظ می شود و نسخه فول با کیت بدنه قیمتی بین ۱۲۵ تا ۱۳۰ میلیون تومان را دارد.
علی همایونی – گروه مستند اسب بخار

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.