آغاز پیش فروش کوراندو فیس لیفت

آغاز پیش فروش کوراندو فیس لیفت
گروه صنعتی رامک خودرو به عنوان نماینده رسمی و انحصاری سانگ یانگ کره جنوبی در ایران، به تازگی شرایط فروش آخرین نسخه کوراندو را اعلام کرده است. این شرکت برای کوراندو فیس لیفت پرمیوم پلاس قیمت ۱۴۵ میلیون تومان را در نظر گرفته است. برای خرید این خودرو می توان از طرح های نقدی و اقساطی استفاده کرد که تحویل آن ها ۷۵ روز کاری اعلام می شود.
در شرایط فروش نقدی سود مشارکت ۲۴% و سود انصراف ۲۱% در نظر گرفته شده و با توجه به نوع پیش پرداخت ها، هدایایی هم به مشتریان اعطا می شود. در طرح فروش اقساطی می توان بخشی از ارزش خودرو را به صورت ۱۲ تا ۳۶ ماهه به شرکت پرداخت کرد. همچنین نرخ سود اقساط خرید کوراندو فیس لیفت بین ۰ تا ۲۳.۵ درصد است.
سانگ یانگ کوراندرو فیس لیفت خودرویی است که به تازگی در بازار جهانی عرضه می شود و ظاهر آن نسبت به مدل های قبلی تا حدی تغییر کرده است. عمده تغییرات این خودرو که به پرمیوم پلاس در این معروف است، در بخش جلو خودرو و سپر عقب خودرو اتفاق اتفاده است. سانگ یانگ کوراندو از نظر کیفی در سطح بالایی قرار دارد و بر خلاف باور بسیاری از مردم از امکانات خوبی بهره مند است. کوراندو به عنوان یک خودرو کراس اوور کره ای به نسبت تمام رقبای هم وطن و ژاپنی خود از قیمت کمتری در بازار ایران بهره مند است و در عوض از نظر بسیاری از امکانات، کیفیت، ایمنی و قابلیت های حرکتی از رقبای خود پیشی می گیرد. پیشرانه دو لیتری این خودرو ۱۴۹ اسب بخار قدرت تولید می کند و توسط گیربکس شش سرعته اتوماتیک توان موتور به چرخ های جلو و عقب کوراندو منتقل می شود.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.