جزئیاتی در خصوص جیلی GC6

آغاز فروش جیلی GC6 از 20 خرداد+ قیمت قطعی
جیلی GC6 که در بازار چین به کینگ کنگ معروف است، به عنوان یک خودرو سدان اقتصادی شناخته می شود و هر ساله آمار فروش خوبی را برای جیلی رقم می زند.
از سال ۱۳۹۴ شرکت خودروسازان بم مذاکرات خود را در مورد مونتاژ محصولات جیلی در ایران آغاز کرد و بالاخره در اواخر سال ۹۵ شاهد بودیم که مونتاژ آزمایشی GC6 در ایران آغاز شد. اوایل هفته شرکت خودروسازان بم فروش رسمی این خودرو اتوماتیک را با قیمت ۴۷ میلیون ۸۰۰ هزار تومان آغاز کرد و قرار است که این خودرو از مرداد سال جاری وارد جاده ها و خیابان های کشور شود.
برخی نکات وجود دارد که شاید دانستن آن ها برای شما بد نباشد. اول اینکه جیلی GC6 با گارانتی سه سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر به بازار می آید که به نسبت تمامی رقبای هم قیمت بیشتر است. همچنین این خودرو با داخلی سازی بیش از ۲۲% کار خود را در ایران آغاز کرده و برخی قطعات آن در کشور تولید می شود. برنامه خودروسازان بم این است تا داخلی سازی GC6 را در سال ۹۷ افزایش دهد.
مسئله بعدی این است که تولید کننده ایرانی قصد دارد تا در سال جاری تیراژ تولید ۱۰ هزار دستگاه را برای اولین خودرو مونتاژی جیلی در ایران ثبت کند. تا به امروز ۳۵۰ نفر به صورت مستقیم برای پروژه مونتاژ GC6 در ایران مشغول به کار شده اند.
چند ماه پیش کمپانی جیلی GC6 را با لوگو امگراند فیس لیفت کرد و تا حدی جذابیت این خودرو اقتصادی را بالا برد. احتمال داده می شود در صورت تایید حضور این خودرو در بازار ایران از جانب جیلی، GC6 فیس لیفت از سال آینده وارد جاده های کشور شود.
گروه مستند اسب بخار

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.