رونمایی استونیک، محصول جدید کیا

رونمایی استونیک،محصول جدید کیا
در این کراس‌اوور می‌توان زبان طراحی جدید کیا را به وضوح مشاهده کرد. کیا تلاش کرده است فضای مورد نظر برای سرنشینان را به حداکثر برساند. پیش‌بینی می‌شود برای رقابت با نیسان جوک یا CHR تویوتا، این خودروی کیا در مدل تولیدی به طیف وسیعی از امکانات ویژه مجهز شود.
کیا به شکل کاملا رسمی از طرح شاسی‌بلند ساب‌کامپکت جدید خود به نام «استونیک» رونمایی کرد.
به گزارش اخبار خودرو این تصویر، نخستین طرح شرکتی کیا از استونیک است که در آستانه نیمه‌دوم سال جاری از سوی کیا معرفی می‌شود.
این رندر کیا، رقیب اصلی تویوتا CH-R و نیسان جوک محسوب می‌شود و با یک خط خوب متقاطع، سطح حجاری‌شده و قوس‌های عضلانی در چرخ‌ها زیبا به نظر می‌رسد.
از دیگر سو یکی از اهداف کیا از انتشار این رندر رقابت با شرکت والدش، هیوندای محسوب می‌شود که اخیرا تیزرهایی از مدل جدیدی به نام کونا ارائه کرده است. معمولا خودروها در چنین فوتوتیزرهایی کمتر جذاب به نظر می‌رسند اما در مورد این خودرو اوضاع کمی متفاوت است. اگر باور نمی‌کنید، کافی است خود را پشت فرمان چنین SUV تصور کنید. در حالی که تصویری از کابین این خودرو منتشر نشده است، کیا اعلام کرده فضای داخلی این SUV کامپکت در هماهنگی نمای خارجی برای بخش اروپایی طراحی شده است. خطوط صاف، سطوح نرم و طراحی هندسی از جمله ویژگی‌های فضای داخلی این خودرو است.
رونمایی استونیک،محصول جدید کیا
در این کراس‌اوور می‌توان زبان طراحی جدید کیا را به وضوح مشاهده کرد. کیا تلاش کرده است فضای مورد نظر برای سرنشینان را به حداکثر برساند. پیش‌بینی می‌شود برای رقابت با نیسان جوک یا CHR تویوتا، این خودروی کیا در مدل تولیدی به طیف وسیعی از امکانات ویژه مجهز شود. از طرف دیگر، یکی دیگر از گزینه‌های این خودرو شخصی‌سازی آن در فضای داخلی و خارجی است. انتظار می‌رود این خودرو نیز مانند مدل خواهرش یعنی کونا با یک موتور ۱٫۴ لیتری بنزینی یا ۱٫۶ لیتری دیزلی ارائه شود. هنوز در خصوص این موضوع که آیا کیا قصد دارد این خودرو را با قابلیت محرک تمام‌چرخ ارائه دهد، اطلاعات چندانی در دست نیست.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.