در آستانه پیوستن به باشگاه صد هزارتایی‌ها

در آستانه پیوستن به باشگاه صد هزارتایی‌ها
بخش AMG مرسدس از آغاز سال ۲۰۱۷، فروش بسیار خوبی داشته است. آنها امیدوار هستند که این روند تا پایان سال نیز حفظ شود و بتوانند به رکورد فروش جدیدی برسند.
زیرشاخه AMG توانسته بود در سال ۲۰۱۴، رکورد فروش ۹۹۲۳۵ دستگاه را ثبت کند. اکنون این گروه می‌خواهد تا پایان سال ۲۰۱۷ و برای اولین بار در تاریخ شرکت، بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه بفروشد.
دلیل این موفقیت به خاطر وجود محصولات نسبتا ارزان در خط تولید AMG مانند کلاسA در اروپا و CLA در آمریکا است. بریتا سیگر، مدیر بخش بازاریابی AMG این موضوع را گفت. البته با وجود رشد عظیم فروش، AMG جایگاهش را در بین طرفداران و مشتریان انحصاری خود حفظ کرده است. توبیاس موئرز، مدیر این گروه گفت: ما تعداد مدل‌های ۶۳ را افزایش داده‌ایم و می‌توانیم اکنون به سراغ مدل ۴۳ برویم. محصول جدید AMG به نام Project One که تنها ۲۷۵ دستگاه از آن ساخته می‌شود و ۲.۴ میلیون دلار قیمت دارد، می‌تواند به حفظ اختصاصی بودن AMG کمک کند.
در آستانه پیوستن به باشگاه صد هزارتایی‌ها
به گزارش خودرونویس، موئرز معتقد است که برند AMG به رشد دو رقمی در ۲۰۱۷ خواهد رسید. تاسیس فروشگاه‌های جدید بخشی از سیاست توسعه AMG در سال جاری است که می‌تواند باعث افزایش فروش حتی بیشتر هم بشود. در حال حاضر، AMG 19 مدل تیون‌شده و نزدیک ۳۰ نسخه متفاوت برای فروش دارد.
در آستانه پیوستن به باشگاه صد هزارتایی‌ها
پرچم‌دار جدید AMG یعنی Project One در نمایشگاه فرانکفورت در سپتامبر آینده به صورت رسمی معرفی خواهد شد. سال ۲۰۱۹ برای عرضه این خودرو در نظر گرفته شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.