خودروسازان بم فروش جیلی GC6 را از شنبه آغاز می‌کند

خودروسازان بم فروش جیلی GC6 را از شنبه آغاز می‌کند
شرکت خودروسازان بم از شنبه بیستم خرداد ماه، پیش فروش خودرو جیلی مدل GC6 را به عنوان یک خودرو باکیفیت‌ و ارزان قیمت اتوماتیک آغاز خواهد می کند.
این بار خودروسازان بم با تولید مدل GC6 در ایران و عرضه آن با قیمت ۴۷ میلیون و ۸۰۰ هزارتومان، قصد دارد بازار خودروهای اتوماتیک زیر ۵۰ میلیون تومان را مورد هدف قرار دهد. با این حال، این شرکت در آینده‌‌ای نه چندان دور، اقدام به عرضه نسل سوم محصولات جیلی خواهد کرد.
جیلی با در اختیار گرفتن مالکیت ولوو سوئد، رشد چشمگیر و قابل توجهی را تجربه کرد، به گونه‌ای که محصولات تازه این شرکت از نظر ویژگی های فنی و کیفی، به خوبی توانایی رقابت با خودروسازان کره‌ای را دارا هستند.
سدان GC6 که پیش فروش آن از روز شنبه آغاز می‌شود، آغازگر فعالیت دوباره این خودروساز سرشناس در ایران است. این خودرو با بهره‌گیری از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری با توان ۱۰۵ اسب‌بخار، گشتاور ۱۴۶ نیوتن‌متر و جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک، رقبایی همچون تندر۹۰ اتوماتیک را در کنار خود می بیند.
با این حال جیلی GC6 با در اختیار قرار دادن ترمز‌های دیسکی در چهار چرخ، دو کیسه هوا، سنسور دنده عقب، چراغ‌های روشنایی روز، سیستم تهویه مطبوع دستی، سیستم صوتی به همراه نمایشگر ۷ اینچی با قابلیت کنترل از روی فرمان و اتصال به تلفن همراه، آینه‌های کناری برقی به همراه گرمکن و پوشش چرمی صندلی‌ها و فرمان، امکانات بیشتری را نسبت به رقیب اصلی خود در اختیار قرار می‌دهد.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.