RX200t حدود 100 میلیون تومان از NX گرانتر است

ایرتویا دوباره جایزه رضایتمندی مشتریان تویوتا را از آن خود کرد
فرزاد صالحی، مدیر بازاریابی شرکت ایرتویا، صبح امروز در جمع خبرنگاران در مورد واردات RX200t صحبت کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

او اعلام کرد که اعلام قیمت ۴۲۵ میلیون تومانی برای این خودرو شایعه ای بیش نیست و RX نسل جدید حدود ۱۰۰ میلیون تومان از NX گرانتر است. صالحی با بیان این موضوع که این شاسی بلند لوکس مراحل اداری واردات خودرو را طی کرده است، گفت: «به احتمال قوی RX200t در تابستان امسال به بازار کشور عرضه می شود. این خودرو از همین حالا برنده بازار شاسی بلندهای لوکس است. زیرا با نگاهی به بازار کارکرده RX350 نسل قدیم در کشور می توان دید که چقدر این اتاق از خودروهای لکسوس در ایران محبوب ظاهر شده است».
همچنین صالحی در صحبت های خود به علاقه مندان این خودرو جهت خرید هشدارهایی داد. او اعلام کرد: «هنوز واردات این خودرو به کشور آغاز نشده است و قیمت آن به صورت قطعی قابل اعلام نیست. با این حال شاهد آن هستیم که برخی در فضای مجازی آگهی های ثبت نام این خودرو را منتشر کرده اند و از الان قیمت قطعی برای آن اعلام می کنند. لذا باید مشتریان هشیار باشند و فریب برخی از آگهی های جعلی را نخورند».

با توجه به صحبت های مدیر بازاریابی ایرتویا، می توان پیش بینی کرد که با ثابت بودن شرایط بازار، قیمت RX200t تا ۵۰۰ میلیون تومان هم تعیین می شود.
ملاقات با RX جدید را از دست ندهید

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.