رئیس منطقه ای رنو در خاورمیانه تغییر می‌کند

 رئیس منطقه ای رنو در خاورمیانه تغییر می‌کند
مدیرعامل رنو در برزیل تا یک ماه دیگر به عنوان رئیس جدید منطقه‌ای رنو در آفریقا، خاورمیانه و هند منصوب می‌شود.
به گزارش عصرخودرو، براین اساس فابریس کامبولیو تا اول ژوئیه(پنج تیر) به عنوان رئیس جدید رنو در منطقه خاورمیانه، آفریقا و هند معرفی می‌شود.
وی درباره عملکرد این شرکت در این مناطق به استفان مولر مسئول عملکرد گروه رنو گزارش خواهد داد و به کمیته مدیریت رنو ملحق می‌شود.
انتصاب کامبولیو به این سمت در پی کناره‌گیری برنارد کامبیه از این سمت و خروج وی از رنو صورت می‌گیرد.
استفان مولر گفت: من مراتب تشکر و قدردانی خود را از برنارد کامبیه برای کمک‌هایش به ارتقای عملکرد گروه رنو اعلام می‌کنم. وی به خاطر مصمم و حرفه ای بودن، با موفقیت توانست چالش‌های مختلفی را به ویژه در زمینه تجارت بین المللی حل کند. اشراف وی به بازارها، حس تجاری خوب و مهارت های مدیریت مشتری وی به رشد پایدار رنو کمک زیادی کرد.
فابریس کامبولیو هم اکنون مدیرعامل رنو در برزیل، یکی از بازارهای استراتژیک این شرکت، است. در سال ۲۰۱۶ به رغم افت ۱۹.۸ درصدی بازار برزیل، رنو توانست سهم بازار خود را در این کشور به مدد عرضه خودروهای SUV و وانت به سطح بی سابقه ۷.۵ درصد برساند.
کامبولیو متولد سال ۱۹۶۷ و دانش آموخته مدرسه بیزنس ESC در تولوز فرانسه است. وی در سال ۱۹۹۲ به رنو ملحق شد. در ۱۰ سال اول، سمت های مختلفی در بخش بازاریابی و فروش بین المللی رنو در اسپانیا، سوئیس، فرانسه داشت. کامبولیو در سال ۲۰۰۵ به عنوان مدیر بازاریابی رنو در آلمان منصوب و سپس در سال ۲۰۰۹ به عنوان مدیرعامل رنو داچیا و نیسان به رومانی رفت. وی در سال ۲۰۱۱ به عنوان معاون بخش فروش و بازاریابی منطقه روسیه و اورآسیا منصوب شد و از سال ۲۰۱۵ مدیرعامل رنو در برزیل بوده است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.