ام جی E-Motion،فراتر از انتظار

ام جی E-Motion،فراتر از انتظار
کوپه اسپرت تمام الکتریکی MG ای-موشن در نمایشگاه شانگهای بطور رسمی رونمایی شد و می‍تواند در زمان عرضه در سال ۲۰۲۰ نقش این خودروساز در بین بزرگان را پررنگ تر کند.
به گزارش اخبار خودرو ، ام جی بطور رسمی از محصول جدید خود با نام ای-موشن (E-Motion)در نمایشگاه شانگهای رونمایی کرد تا این سیگنال را ارسال نماید که قصد بازگشت جدی به دنیای اتومبیل های اسپرت را دارد. قیمت این کوپه الکتریکی که در سال ۲۰۲۰ روانه بازار خواهد شد در حدود ۳۰ هزار پوند برآورد می‍شود.
طبق گفته های سازنده شتاب صفر تا صد این خودرو ۴ ثانیه بوده و قادر به طی ۳۱۰ مایل با یک بار شارژ کامل خواهد بود. خطوط پویای بدنه، درب هایی که بصورت پروانه ای به بالا باز می‍شوند، سقف تمام شیشه ای و موارد دیگر نشان از تکامل زبان طراحی ام جی دارد.
ام جی E-Motion،فراتر از انتظار
در عقب نیز اسپویلر جمع شونده، دیفیوزر فیبرکربنی و فرم گرد پنجره عقب که امتداد سقف شیشه ای است حاکی از آن است خودروساز اصالتا انگلیسی که اکنون در مالکیت چینی ها قرار دارد می‍خواهد از تولید خودروهای ارزان و اقتصادی به سمت اتومبیل های اسپرت و لوکس تر حرکت کند.
ابعاد این کوپه بزرگتر از تویوتا GT86 بوده و آرایش صندلی های آن بصورت ۲+۲ می‍باشد. کنسول وسط که تا عقب خودرو نیز امتداد دارد شامل یک نمایشگر بزرگ در پایین داشبورد، اهرم تعویض دنده و عملکردهای لمسی دیگر خودرو می‍باشد.
ام جی E-Motion،فراتر از انتظار
بر روی این کنسول در عقب نیز یک نمایشگر لمسی دیگر برای دو سرنشین پشت در نظر گرفته شده است. همچنین کنترل آینه و پنجره ها بر روی پنل درب نیز بجای دکمه های متداول توسط کلیدهای لمسی صورت می‍گیرد. طبیعتا با توجه به این حجم از کلیدها و نمایشگرهای دیجیتالی، نشانگرهای پشت فرمان نیز در واقع یک مانیتور بزرگ هستند.
ژانگ لیانگ، مدیر برنامه ریزی محصولات ام جی در خصوص ای-موشن گفته است: «این بار ما می‍خواستیم از پلتفرم و سیستم تولید قدرت گرفته تا طراحی داخلی و خارجی کاملا متفاوت باشیم.»

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.