کارخانه کروز بدون کمک‌های دولتی نمی تواند به تولید بازگردد

کارخانه کروز بدون کمک‌های دولتی نمی تواند به تولید بازگردد
عضو هیئت مدیره شرکت قطعه سازی کروز گفت:یک هفته بعد از به آتش کشیده شدن این کارخانه امیدواریم با عملی شدن وعده‌های دولت تولید را مانند گذشته از سر بگیریم.
حمیدرضا صمدی عضو هیئت مدیره شرکت قطعه سازی کروز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،گفت:در یک هفته گذشته ،پس از آتش سوزی این شرکت قطعه سازی که تامین کننده قطعات شرکت های بزرگ خودروسازی کشور است،تمام تلاش خود را برای بازگشت خط تولید به حالت اولیه صورت داده ایم.
وی در ادامه افزود:هنوز برآورد دقیقی از میزان خسارت وارده به این شرکت نداریم اما با توجه به اینکه بیمه بوده ایم و قول های مساعدی که خودروسازان و دولت داده اند ،امیدواریم به زودی دوباره روی پا خود بایستیم.
عضو هیئت مدیره شرکت قطعه سازی کروز همچنین اعلام کرد:در حال حاصر شرکت های دیگر قطعه سازی کشور در حال تامین قطعاتی هستند که قبلا کروز برای خودروسازان تولید می کرده و ما سعی داریم تا ۶ هفته آینده دوباره توان خود را برای ساخت کامل محصولاتمان به کار ببندیم.
صمدی در پاسخ به این سوال که آیا کیفیت قطعات تولیدی دیگر قطعه سازان با شرکت شما برابر است،بیان کرد:بطور حتم کیفیت این قطعات با قطعات ساخت کروز یکسان نیست و به همین دلیل ما تمام تلاش خود را می کنیم تا هرچه زودتر به چرخه تولید بازگردیم.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.