سود بنتلی از تکنولوژی الکتریکی پورشه

سود بنتلی از تکنولوژی الکتریکی پورشه
کمپانی‌های بنتلی و پورشه که هر دو تحت تملک گروه فولکس‌واگن قرار دارند همکاری‌های نزدیکی با یکدیگر خواهند داشت و در همین راستا کمپانی بریتانیایی از تکنولوژی الکتریکی برند پورشه استفاده خواهد کرد.
به گزارش پدال اتوموتیونیوز اروپا خبر داده که بنتلی به احتمال بسیار زیاد از تکنولوژی الکتریکی پورشه که در حال توسعه برای سدان میشن E است سود خواهد برد. تا این مرحله بنتلی اشاره‌ای به تولید خودروی تمام الکتریکی نداشته اما با رونمایی از کانسپت EXP 12 Speed 6e در نمایشگاه خودروی ژنو ماه پیش احتمال تولید چنین خودرویی افزایش یافته است.
سود بنتلی از تکنولوژی الکتریکی پورشه
در آینده‌ای نزدیک، تکنولوژی پلاگین هیبرید کنونی استفاده شده در پورشه کاین و پانامرا به بنتلی نیز انتقال خواهد یافت تا این کمپانی بتواند نسخه‌های پلاگین هیبریدی تمامی مدل‌های آینده‌ی خود را عرضه کند. اولین خودرو از این دسته مدل هیبریدی بنتایگا خواهد بود و اندکی پس از آن نیز نسخه‌ی هیبریدی نسل بعدی کانتیننتال GT 2018 تولید خواهد شد.
علاوه بر این همکاری‌های تکنولوژیکی، پورشه در ساخت نسل جدید کانتیننتال نیز دخالت خواهد داشت. در حقیقت نسل بعدی این خودرو زندگی خود را در تأسیسات فولکس‌واگن در آلمان و اسلواکی آغاز خواهد کرد و پورشه نیز نمونه‌هایی از آن را خواهد ساخت. سپس مونتاژ نسل جدید کانتیننتال به تأسیسات بنتلی در انگلستان منتقل خواهد شد.
طبق گفته‌های رئیس پورشه، همکاری نزدیک بین این دو کمپانی صرفه‌جویی حدود ۱۰۰ میلیون یورویی را در هر سال برای گروه فولکس‌واگن به همراه خواهد داشت.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.