تولید جیلی در کرمان آغاز شد


شرکت خودروسازان بم که سال گذشته به صورت رسمی به عنوان نماینده رسمی جیلی در ایران معرفی شد و GC6 را برای اولین خودرو مونتاژی این برند چینی در ایران انتخاب کرد، گویا در سکوت خبری فعالیت خود را آغاز کرده و مونتاژ این خودرو در خط تولید استان کرمان به راه افتاده است.
با توجه به گزارش تولید خودرو در سال ۹۵، جیلی GC6 اتوماتیک با تیراژ ۲۵ دستگاه به صورت آزمایشی مونتاژ شده و بالاخره این خودرو اقتصادی چینی به خط تولید آمده است.
سال گذشته در مصاحبه هایی که با مدیران ارشد شرکت خودروسازان بم داشتیم، اعلام شد که این خودرو به عنوان اولین محصول مونتاژی جیلی در ایران شناخته می شود و با قیمت رقابتی وارد بازار کشور می شود. در آن موقع بهای خودرو در محدوده ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان اعلام می شد.
جیلی GC6 به موتور ۱.۵ لیتری ۱۰۴.۵ اسب بخار با گشتاور ۱۴۶ نیوتون متر مجهز است که گیربکس اتوماتیک چهار دنده، قدرت موتور را به چرخ های جلو می رساند. امکاناتی نظیر دی لایت، ماینیتور، بلوتوث، سنسور پارک عقب و… در این سدان چینی وجود دارد. کمپانی جیلی چندی پیش این خودرو را با فیس لیفت به نسبت خوبی به بازار چین عرضه کرد و طراحی بیرونی و داخلی آن به مراتب جذابتر شدند. همچنین سیستم صوتی و تصویری این خودرو به روزتر شد و امکاناتی نظیر کروزکنترل، استارت دکمه، سانروف و دوربین عقب به GC6 فیس لیفت افزوده گشت.
هنوز به صورت قطعی مشخص نیست که خودروسازان بم، کدام نسخه جیلی GC6 را در ایران مونتاژ می کنند. ولی با توجه به خودرویی که در طبقه همکف ساختمان کرمان خودرو وجود دارد، احتمالا این شرکت در ابتدای فعالیت خود نسخه ظاهر قدیمی را به خط تولید آورده است. برخی شنیده ها حاکی از آن است که احتمالا از اواسط خرداد ماه به صورت رسمی خط تولید این برند در کرمان فعالیت خود را آغاز می کند.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.