انتظار برای قدرت نمایی غول های خودروساز در ژنو

انتظار برای قدرت نمایی غول های خودروساز در ژنو
کمتر از چند روز تا بازگشایی رسمی نمایشگاه بین المللی خودرو ژنو باقی مانده و این در حالی است که در گزارش ها با عنوان « پربار ترین نمایشگاه ژنو تاریخ » از این نمایشگاه یاد می شود.
در نمایشگاه ژنو امسال ۱۸۰ شرکت از ۶۲ کشور جهان حضور دارند و در این نمایشگاه ۱۴۸ محصول جدید برای نخستین بار در معرض نمایش قرار خواهد گرفت و پیش بینی شده بیش از ۷۰۰ هزار نفر از این نمایشگاه دیدن به عمل آورند. همه ی این آمار ها از رکورد شکنی نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷ حکایت دارد و باعث شده است نمایشگاه امسال به عنوان پر بار ترین نمایشگاه تاریخ ژنو شناخته شود.
درب های نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷ که امسال برای ۸۷ امین بار بر پا می شود، از تاریخ ۹ مارس به روی بازدیدکنندگان و علاقه مندان به دنیای خودرو باز خواهد شد. علاقه مندان به خودرو طی مدت ۱۰ روز تا تاریخ ۱۹ مارس این فرصت را خواهند داشت تا از جدید ترین محصولات و تکنولوژی های دنیای خودرو از نزدیک دیدن کنند.
به گزارش خودرو کار : نمایشگاه در روزهای ۷ و ۸ مارس نیز پذیرای مطبوعات و رسانه های دنیا است. نمایشگاه خودروی ژنو که یکی از تاثیر گذار ترین و مهم ترین نمایشگاه های خودرویی سال است، خود را آماده ی حضور فیزیکی بیش از ۱۰ هزار روزنامه نگار و خبرنگار کرده است.
از سوی ۱۸۰ شرکت کننده در نمایشگاه امسال، بیش از ۹۰۰ مدل خودرو در معرض نمایش قرار خواهد گرفت. ۱۴۸ خودروی جدیدی که درنمایشگاه امسال برای نخستین بار رونمایی می شوند، خود را آماده بازدید بزرگ و ۷۰۰ هزار نفری در ژنو می کنند. در نمایشگاه پارسال ۱۲۰ مدل جدید رونمایی شد و از این نظر نمایشگاه امسال پربار تر از همیشه است.
از مدل هایی که برای نخستین بار در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷ رونمایی می شود می توان به Alpine A110، Opel Insignia Grand Sport، Volkswagen Arteon، SEAT Ibiza، Mitsubishi Eclipse Cross، Range Rover Velar، Ferrari 812 Superfast، Ford Fiesta ST، DS 7 Crossback و Volvo XC60 اشاره کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.